donderdag 30 september 2010

Appelsap maken

Vandaag hebben we vers appelsap gemaakt. Eerst moesten we de appels in grote stukken snijden. Dan het machine opzetten en appels er in doen. Vervolgens spoot ons appelsap eruit. Het rook alvast heel lekker. Het zag er wel een beetje raar uit. Maar het was echt super lekker. Zo lekker, dat iedereen nog wel een bekertje wilde. Houda was er vandaag niet, maar we zijn haar niet vergeten hoor. In de ijskast staat er nog een bekertje voor haar.
Nadien bleef er een heel vuil machine over. Margot zei dat haar papa dit wel zou afwassen :o) Jammer was die papa er niet en heb ik de afwas mee naar huis genomen ;o)



Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Beste juf Gregoir
    Ik ben de Oma van Elise en ik vind het super dat ik mijn kleindochter op deze manier kan volgen. Ik ben een heel trouwe bezoeker van uw
    uw blogspot.
    Veel groeten en bedankt
    Emi Vermeylen-Michielsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Juf. Gregoir
    Super leuk, die blog van U. Zo krijg ik nog eens wat te zien van wat er in het klasje van mijn zoon gebeurt. Uw berichtjes zouden niet misstaan na het journaal als een rubriekje 'uit een kindermond'.

    BeantwoordenVerwijderen