donderdag 15 september 2011

Beste ouders,

Zopas heb ik vernomen dat ik zwanger ben. Helaas had ik tijdens het algemene oudercontact nog niet voldoende informatie om u hier over in te lichten.
Woensdag 14 september 2011 heeft de arbeidsgeneesheer beslist om mij te verwijderen uit mijn functie. Dit om veiligheidsredenen en om besmettingsrisico’s te voorkomen. Hierdoor zal ik niet meer de juf zijn van klas geel. Ik zal pas terug in september 2012 komen werken.
Vandaag ben ik afscheid komen nemen van de kinderen. Ik heb ook de situatie zo goed mogelijk proberen toe te lichten.
Uiteraard zal een andere leerkracht mijn plaats overnemen. Tot die tijd wordt de klas opgevangen door de blio-leerkrachten en de orthopedagoge. Vanop afstand zal ik ook het reilen en zeilen in de klas geel zeer nauw blijven volgen. In het begin zal ik ook de nieuwe leerkracht zo goed mogelijk begeleiden om aan de slag te gaan met klas geel. Ik zal ook de blog blijven beheren en berichten en foto’s van klas geel en oranje blijven posten, als ik die doorkrijg van mijn collega's.

Hopend op uw begrip,
Met Vriendelijke groeten,
Juf Gregoir

Geen opmerkingen:

Een reactie posten